Hezký večer z Prahy 11, dnes mám poněkud vážnější fotku, protože zasedá Výbor pro územní rozvoj a životní prostředí Zastupitelstva MČ Praha 11, kterého jsem členem. V době schvalování programu jsem byl ještě na cestě, ale byl to pěkný cirkus, když byly vyřazeny všechny body kromě územní studie Roztyly.

Budeme tedy jednat o vysoce nepopulární zástavbě oblasti Roztyl. Bije se ve mně povinnost a úcta k voliči, protože lidé prostě další zástavbu nechtějí. Na druhé straně ctím zákon, pozemky jsou ve vlastnictví soukromých investorů a mou povinností je územní studii posuzovat z hlediska zákona.
Když jsem chtěl po obyvatelích podporu stavební uzávěry na Praze 11, získal jsem podporu těch oddaných, ale nebyla to masová podpora. Dodnes mě to mrzí, protože provozní budget europoslance jsme mohli využít na právní služby a přeměnu Jižního Města na krásnou zahradu <3
V sále je přítomno třicet občanů, kteří nesouhlasí s územní studií. Budu chtít znát jejich názor a také podle toho se rozhodnu. Nakonec jsem tu jen poslíček svých voličů, kteří určují co mám dělat.
Nemám mandát z Boží vůle a jsem absolutně závislý na svých voličích. Když se ohlédnu za dneškem, konečně nezasedalo zastupitelstvo v Praze. Jinak bych tam byl. Jak bych podle vás měl hlasovat?
Nakonec dobrá zpráva. Jeden z místostarostu na Praze 11 jezdí elektromobilem. Hledám proto ve flotile auto s menší ekolofickou stopou, než je Ondřejův elektromobil. A myslím že jsem našel. Na jednání jsem přijel Citroënem AX 1.4D z roku 1994. Je to vůz z mé sbírky. Říkalo se tomu taky francouzský Trabant. V čem je unikátní? Na dálky umí jezdit za 3,8 l/100 km. Já s ním po Praze jezdím za 4,5 l/100km a všude zaparkuji. Auto má navíc jedno čtvrtstoletí a tak narozdíl od Ondřejova elektromobilu nebude po něm odpad v podobě chemických bateriových článků. Jaké máte zkušenosti vy?